„Norwegian Air Shuttle ASA“ (NAS) – Norvegijos pigių skrydžių bendrovė, įkurta 1993 m. ir veiklą pradėjusi nuo vieno propelerinio „Fokker 50“. Pagrindinis bazinis oro uostas Oslo Airport Gardermoen.
Norvegai sėkmingai dirbo nuo1993 iki 2008 m. Iki 2002 m. jie sugebėjo išsilaikyti rinkoje nė vienerius metus nepatyrę nuostolių ir tapo vienomis didžiausių oro linijų Šiaurės Europoje. 2007 m. jie įsigijo Suomijos pigių skrydžių bendrovę „FlyNordic“. Skandinavų stiprybė greita reakcija. Pavyzdžiui 2008 m., prabėgus kelioms dienoms po „Sterling Airlines“ bankroto, jie jau skraidė į Kopenhagą, ten kūrė naują bazinį oro uostą ir perėmė žlugusių Danijos oro linijų rinką.
Lėktuvai
NAS keleivius veža „Boeing 737-300“, „Boeing 737-800“ ir „McDonnell Douglas MD-80“.
NAS rankinis bagažas
Suaugusiems ir dviejų metų bei vyresniems vaikams
Keleiviui 1 bagažo vieta. Svoris iki 10 kg imtinai. Lagamino ar kuprinės išmatavimai 55x40x23cm.
Jei kartu keliauja jaunesnis nei dviejų metų mažylis, kuriam nėra pirktas atskiras bilietas, į saloną draudžiama įnešti papildomą rankinio bagažo vienetą. Išimtis tik vaikiškam maistui. Leidžiamas toks kiekis, kurio turi užtekti skrydžiui.
Jei vaikui perkamas atskiras bilietas ir tuo pačiu suteikiama vieta, galima jo vardu įsinešti ne tik kuprinę, bet papildomai vaikišką vežimėlį ar vaikišką automobilinę sėdynę.
NAS registruotas bagažas
Suaugusiems ir vaikams virš dviejų metų, Norvegijos avialinijos leidžia gabenti 2 bagažo vienetus, kurių kiekvienas sveria iki 20 kilorgramų.
Vaikams iki dviejų metų registruoto bagažo svoris didesnis penkiais kilogramais. Be to, papildomai galima pasiimti vežimėlį ar vaikišką automobilinę sėdynę.
Skrydžių kryptys
Austrija (Zalcburgas, Viena)
Bulgarija (Burgas, Varna)
Bosnija ir Hercogovina (Sarajevas)
Didžioji Britanija (Edinburgas, Londonas)
Vengrija (Budapeštas)
Vokietija (Berlynas, Diuseldorfas, Hamburgas, Miunchenas)
Graikija (Atėnai, Kerkira, Hanja, Heraklionas, Kosas, Rodas, Santorini)
Danija (Kopenhaga)
Airija (Dublinas)
Ispanija (Alikantė, Mursija, Barselona, Gran Kanarija, Ibica, Tenerifė, Valencija, Malaga, Lansarotė)
Italija (Piza, Roma, Olbija, Venecija)
Kipras (Larnaka)
Latvija (Ryga)
Lietuva (Palanga, Vilnius)
Marokas (Marakešas)
Nyderlandai (Amsterdamas)
Norvegija (Alesundas, Alta, Bardufas, Bergenas, Bodo, Kirkenesas, Narvikas, Stavangeris, Tromse, Trondheimas)
Jungtiniai Arabų Emyratai (Dubajus)
Lenkija (Gdanskas, Ščecinas, Krokuva, Varšuva, Vroclavas)
Portugalija (Fara)
Rusija (Sankt Peterburgas)
Serbija (Belgradas, Priština)
Turkija (Antalija, Stambulas)
Prancūzija (Bordo, Nica, Paryžius)
Kroatija (Dubrovnikas, Pula, Rijeka, Splitas)
Čekija (Praha)
Šveicarija (Ženeva)
Švedija (Kiruna, Lulea, Stokholmas, Umea)
Estija (Talinas)
“Norwegian Air Shuttle ASA” aptarnavimas skrydžio metu„
Boeing 737-800“ lėktuvuose, jei reisas ilgesnis kaip 3,5 valandos, demonstruoja kinofilmai.
Jei reisas trunka valandą ar ilgiau, kelionės metu galima įsigyti arbatą, kavą, gaiviuosius gėrimus ir užkandžius.
Verslo modelis
NAS, kaip ir konkurentai iš „Ryanair“ ir „Wizz Air“, sugeba pasiūlyti pigius bilietus, nes kiek galėjo sumažino savo sąnaudas. Jų lėktuvai įrengti pagal ekonominės klasės reikalavimus. Skrydžio metu keleiviams nesiūlomas nemokamas maitinimas, laikraščiai, vanduo ir gėrimai. Už visus mažus kelionės malonumus tenka mokėti.
Tačiau, skirtinai nuo kai kurių kitų pigių skrydžių bendrovių, NAS mokesčių ir papildomų rinkliavų sistema aiški ir suprantama.
Pati NAS valdoma skandinaviškai tiksliai. Lėktuvai oro uostuose stovi tik 25 minutes. Per tą laiką stiuartai spėja išvalyti saloną, pripildyti degalų ir orlaivį parengti skrydžiui. Kai kurie lėktuvai tarp miestų per parą sugeba suskraidyti iki 8 kartų.
Pagrindiniai oro linijų keleiviai – verslininkai ir tarnautojai, skrendantys į tarnybines komandiruotes. Todėl „Norwegian“ skraido tik į pagrindinius oro uostus, turi puikią bagažo perkrovimo jungiamuosiuose skrydžiuose sistemą ir bilietus parduoda visais įmanomais kanalais.
Tinklalapis www.norwegian.no