„Icelandair“, nacionalinės Islandijos oro linijos įkurtos 1937 m. Tada jos vadinosi „Flugfelag Akureyrar“. 1940 m. oro linijos iš Akureirio miesto, kuriame bazavosi, persikraustė į šalies sostinę Reikjaviką ir buvo pervadintos į „Flugfelag Islands“. 1973 m. susijungė su „Loftleidir“ skrydžių bendrove ir buvo pervadintos į „Flugleidir“. Nuo 1979 m. iki šiol vadinamos „Icelandair“.
Bazinis oro uostas Reikjavike – Keflavik International Airport.
Tarptautinis IATA kodas FI. ICAO kodas ICE.
Naudojami lėktuvai „Boeing 757-200“ ir „Boeing 757-300“.
„Icelandair“ rankinis bagažas
Ekonominė klasė – 1 rankinė iki 6 kg svorio imtinai.
Verslo klasė (Saga Class) ir pagerinta ekonominė klasė Economy Comfort). 2 vietos, kiekviena iki 9 kg.
Rankinės ar lagamino išmatavimai – ne didesni, kaip 5х35х25 cm.
„Icelandair“ registruotas bagažas
Leidžiamas registruoto bagažo svoris priklauso nuo skrydžio trukmės ir lėktuvo bilieto kainos, tiksliau klasės, kuria skrendate.
Islandijos oro linijos naudoja dvi bagažo vežimo sistemas – pagal svorį (weight concept) ir kiekį (piece concept).
Bagažas pagal svorį suaugusiems ir dviejų metų metų bei vyresniems vaikams.
30 kg verslo klasėje (Saga Class) ir komforto klasėje (Economy Comfort).
20 kg ekonominė klasė.
Vaikams iki dviejų metų leidžiama pasiimti 10 kg bagažo ir sulankstomą vežimėlį arba kūdikio lopšį.
Registruotas bagažas pagal vietas. Ši sistema galioja skrydžiams į Jungtines Amerikos Valstijas ir Kanadą.
Suaugę ir vaikai virš dviejų metų.
Verslo (Saga Class) ir komforto (Economy Comfort) klasių keleiviams galima pasiimti 2 bagažo vienetus iki 32 kg.
Ekonominėje klasėje 2 vietos iki 23 kg.
Rankinės ar lagamino trijų kraštinių suma ne daugiau, kaip 158 cm.
Aptarnavimo klasės
„Icelandair“ avialinijos taiko tris keleivių aptarnavimo sistemas. Tai verslo (Saga Class), padidinto komforto (Economy Comfort) ir ekonominė Economy Class.
Verslo klasės keleiviams siūlomas įlaipinimas be eilės ir nemokamas maitinimas skrydžio metu. Taip pat nemokami alkoholiniai ir gaivieji gėrimai.
Padidinto komforto klasėje nemokamai siūlomi užkandžiai ir gėrimai. Už papildomą mokestį galima pasirinkti norimą vietą lėktuvo salone. Taip pat nemokama prieiga prie lėktuvo pramogų sistemos.
Ekonominėje klasėje alkoholiniai gėrimai ir maistas mokami. Gaivieji gėrimai nemokami, tačiau jų kiekis normuotas. Maistą taip pat reikia pirkti. Prieš kiekvieną krėslą įmontuoti televizijos ekranai, laikraščiai, žurnalai.
Dažnai skraidantiems keleiviams „Icelandair“ siūlo naudotis lojalumo programa Frequent Flyer
Skrydžių kryptys
Didžioji Britanija (Glazgas, Londonas, Mančesteris)
Vokietija (Berlynas, Frankfurtas, Miunchenas, Diuseldorfas)
Danija (Kopenhaga)
Islandija (Reikjavikas)
Ispanija (Barselona, Madridas)
Italija (Milanas)
Kanada (Torontas, Galifaksas)
Nyderlandai (Amsterdamas)
Norvegija (Bergenas, Oslas, Stavangeris)
Jungtinės Amerikos Valstijos (Bostonas, Mineapolis, Niujorkas, Sietlas, Orlandas)
Suomija (Helsinkis)
Prancūzija (Paryžius)
Švedija (Stogholmas, Geteborgas)
2 Responses to “Icelandair – nacionalinės Islandijos avialinijos”
Draugė net tris kartus naudojosi šios skrydžių firmos paslaugomis. Jokių nusiskundimų lyg ir neturėjo. Vieną kartą skrido į Helsinkį, kitą kartą – į Nyderlandus ir dar į Milaną. Deja, bet nepaklausiau, ar ji naudojasi lojalumo programa „Frequent Flyer“. Beje, vieną kartą draugė skrido netgi verslo klase. Nežinau, gal ir rado kokių trūkumų, bet lyg ir patenkinta vis būdavo.
Taip susiklostė aplinkybės, kad ir aš, ir pusbrolis, ir pora kolegų skrido su Icelandair. Pirmą kartą skridau ekonomine klase, o antrą kartą – padidinto komforto. Tiesą sakant, viskas puiku. 😉 Visgi pati nesu labai reikli, bet ir minėtiems asmenims taip pat viskas pasirodė gerai, tad manau, jog verta rinktis šią kompaniją.