Nors įsikūręs šalia Klaipėdos, antro pagal dydį šalies ekonominio ir finansinio centro, tačiau Palangos oro uostas skirtas daugiau vidiniams skrydžiams ir nedideliems orlaiviams, nes pritaikytas aptarnauti tokius lėktuvams, kaip BOEING – 737, SAAB-2000, SAAB-340, Dash Q400, CRJ 200, Jetstream-32, ATR-42, YK-42. Pajūrio gyventojams, išsirengusiems į tolimesnę kelionę, tenka prieš tai važiuoti kelis šimtus kilometrų iki Vilniaus arba Kauno oro uostų. Iš Palangos vykdomi reguliarūs skrydžiai į Kopenhagą (Danija) ir Rygą (Latvija).
1937 m. laukuose šalia Darbėnų vieškelio pastatytame Palangos oro uoste, žinias tobulino Lietuvos karinių oro pajėgų lakūnai, tačiau jau po dvejų metų šiuo objektu pradėjo naudotis ir keleiviai – atidaryti pirmasis šalyje reguliarus oro maršrutas Kaunas – Palanga. Turtingi tuometinės Laikinosios sostinės valdininkai ir verslininkai galėjo greitai pasiekti madingą kurortą, nes kelionė auomobiliu ar traukiniu buvo keletą kartų ilgesnė ir varginanti. Greitkelių tais laikais dar nebuvo.
1940-1963 m. oro uoste buvo įsikūrę Baltijos jūros pakrantes prižiūrintys sovietiniai kariškiai. Nuo 1963 m aeorouostas perduotas civilinės aviacijos tarnyboms ir iš jo buvo galima skraidyti vidiniais Sovietų sąjungos maršrutais. Tarptautinio oro uosto statusą Palangos oro uostas gavo tik 1997 m. Airports Council International (AIC). 2009 m. oro uostas aptarnavo 113 000 keleivių. Iki Palangos nuo keleivių terminalo 7 km. iki Klaipėdos 32 km.
Palangos oro uosto tinklalapis
Palangos oro uosto skrydžių tvarkaraštis
2 Responses to “Palangos oro uostas (Palanga International Airport)”
Mielas mazas oro uostas, tik siek tiek nervina tai, kad Sengeno zonoje nerukoma, o skrendant i treciasias salis rukyti galima – yra tam skirta kabina. Dutee free irgi nepigiausia.
labai labai labai mums reikia daugiau skrydziu. Londonas, Dublinas ir t.t. Barselona ir egiptai, turkijos:)ir dar toliau. Kad jus zinotumet kaip vargina keliones į/iš tolimų oro uostų