Apklausus 700 keleivinių lėktuvų ekipažų, dirbančių 85 pasaulio valstybėse, sudarytas idealaus keleivio portretas. Pagal šios apklausos rezultatus, tai 31-40 metų vyriškis, kuris vienas skrenda ekonomine klase. Kelionę žmogus pasirinko greičiau savo malonumui nei darbo reikalais.
Tokius rezultatus paskelbė portalas „Skyscanner“. Lėktuvų ekipažai kasdien bendrauja su 3 milijonais keleivių, kurie kiekvieną dieną leidžiasi į kelionę. Nenuostabu, kad kai kurių klientų reikalavimai ir priekabumas stiuartų darbą paverčia košmaru. Įdomu tai, kad verslo klasės klientai aptarnaujančiam personalui sukelia kur kas daugiau galvos skausmo nei keliaujantys ekonomine klase.
26% ekipažų, dalyvavusių apklausoje, prisipažino, kad labiausiai juos erzina kai keleiviai, norėdami pakviesti stiuartą, spragsi pirštais, nors jį galėtų tiesiog pašaukti. Kita nemalonus ir pavojingas keleivių įprotis – mėginimai pašokti iš savo vietos anksčiau nei užges užrašas, leidžiantis atsisegti diržus. Stiuartams sudėtinga ir įkalbėti žmones nemėginti sugrūsti per daug rankinio bagažo į tam skirtas vietas, nepaisant to, kad lagaminai į lentynėles paprasčiausiai nelenda.
Stiuartus siutina ir keleiviai, kurie plepa demonstruojant gelbėjimosi įrangą. Palydovai tikina, kad kai kurie dažnai skraidantys žmonės tiesiog neįvertina pavojaus.
7% palydovų tikina, kad juos erzina keleivių įprotis šiukšles kišti į krėslų kišenes vietoj to, kad jas atiduotų stiuartams. 6% aptarnaujančio personalo narių nepatinka kai žmonės juos šaukia vien tam, kad pasiskųstų oro temperatūra salone. Tiek pat stiuartų piktina ir prašymai atnešti maisto, kurio nėra standartiniame valgiaraštyje.