Kai Italijoje prasideda išpardavimai, kainas ženkliai mažina tiek žinomi gamintojai (Armani, Brioni, Versace), tiek ir mažai žinomi siuvėjai ir aksesuarų kūrėjai. Sezoninės nuolaidos pasiekia 80 %. Paprastai taip piginamos pernykštės kolekcijos.
Žavu tai, jog Italijoje dar neįsigalėjo mūsų prekybos tinklų išradimas – prieš skelbiant akcijas čia kainos nepadidinamos. Už tokius žaidimus prekybininkams grėstų nemenkos baudos. Būtent per tikrus išpardavimus supirktos prekės ir keliauja į garsiausias lietuviškas parduotuves, grupinių pirkimų ir drabužių mainų portalus.
Išpardavimai Europos dizaino sostinėje vyksta taip. Gamyklos išparduoda pernykštes kolekcijas ir taiko 30-70 % nuolaidas. Kainos mažinamos viskam, kas dar guli sandėliuose, nes gamintojams reikia apyvartinių lėšų ir jie tiesiog mėgina ištuštinti sandėlius.
Pigesnių metų, kartais dvejų, kolekcijų daiktų reikia ieškoti ne tik firminėse parduotuvėse, bet ir specialiose išparduotuvėse, kurios masiškai superka kolekcijų likučius iš gamintojų. Beje, tai ne mūsų dėvėtų rūbų parduotuvių tinklai. Italijoje tai normalūs prekybininkai, tiesiog jų specializacija kita.
Išpardavimo sezono metu 30-70 % tai įprasta nuolaida. Kartais jos pasiekia ir 90 %.
Įdomu tai, kad net išparduotuvėse būna savi išpardavimai. Madingų daiktelių ir rūbų mėgėjams tai tikra laimė. Daiktai parduodami su 50 % nuolaida ir staiga jie dėl sezono dar atpiginami 50 %.