Nors vien pavadinimas „skrydis verslo klase“ dvelkia prabanga, tačiau verslininkai ir valdininkai, kurie už bilietus moka kur kas brangiau, nei eiliniai keleiviai, oro linijoms nestokoja priekaištų. Tiesiog žmonės tikisi gauti kur kas daugiau, nei jiems pasiūlo avialinijos.
Standartiškai skrendantys verslo ar pirmąja klase kelionės laukia atskiroje salėje, registruojantis jiems nereikia stovėti bendroje eilėje, lėktuvo salone jie sėdi atskirtoje patalpoje ir gali įsikurti patogiuose plačiuose krėsluose, kur galima ištiesti kojas. Ilgo skrydžio metu daugumai tai reikšmingas privalumas. Be to, jų paslaugoms individualios media sistemos – galima klausyti muzikos ir žiūrėti filmus.
Tačiau stiuartai pasakoja, kad netgi tokios sąlyginai geros sąlygos tenkina ne visus. Skundų rinkinį paskelbė „News.com.au“. Pažymėtina, kad visi skundai surinkti tolimuose reisuose, kai kelionė trunka ilgiau, kaip dešimt valandų.
Keleiviai reikalauja jiems atnešti pižamas, bamba, kad masažinio krėslo galingumas per menkas, o matrasai, kuriais užklojamos išskleidžiamos sėdynės, per ploni.
Kai kam kelionė tampa nepakeliama, nes lėktuvų palydovai negali pasiūlyti „Dom Perignon“ šampano. Kai kurie netgi piktinosi, kad dėl gausiai gėrimais nukrautų staliukų negali išeiti į tualetą. Turbūt nereikia sakyti, kad gėrimų kiekį jie pasirinko patys ir savo rankomis sukrovė ant staliuko prie krėslo.
Kai kurie keleiviai netgi buvo nepatenkinti tuo, kad tualetuose esančių vandentiekio kranų sensoriniai davikliai suveikia netinkamu laiku ir ant prabangių rūbų užtykšta vandens.
Beje, pasirodo, kad ne visiems privalumas didelis atstumas tarp sėdynių. Kai kurie skundžiasi, kad televizoriaus monitorius, kuris įmontuotas priešais stovinčio krėslo nugarėlėje, jiems per toli ir kelionės metu jie negali mėgautis filmais.