Iš „airBaltic“ metinės ataskaitos matosi, kad oro linijos milijonus litų surenka ne tik iš lėktuvų bilietų paravimų, bet ir iš papildomų paslaugų, kurias suteikia keleiviams. Šios įplaukos įspūdingos. Apie 40 milijonų latų, arba beveik 200 milijonų litų.
Šioje statistikoje nieko naujo. Tokios pigių skrydžių bendrovės kaip „Ryanair“ ir „Wizz air“ taip eina šiuo keliu. Dažnai dėl įvairių mokesčių ir rinkliavų pigūs lėktuvų bilietai staiga tampa nebe tokiais pigiais. Nors kai perlenkiama lazda už tokią rinkodarą oro linijas nuolat baudžia įvairių valstybių teismai, tačiau noras papildomai apmokestinti keleivius begalinis.
„AirBaltic“ neatsilieka nuo kolegų, tačiau, teisybės dėlei, reikia pasakyti, kad latviai nenaudoja tokių drastiškų paslėptų mokesčių, kaip „Ryanair“. Nors šiuo metu kaimyninės šalies kompanija patiria finansinių sunkumų, tačiau ji vis tiek geriausių pasaulio oro linijų penkioliktuke. Apie tai rašo Latvijos dienraštis „Dienas bizness“. Latvijos skrydžių bendrovė papildomas pajamas gauna iš draudimo pardavimo, mokesčių už bagažą, maisto ir gėrimų pardavimus skrydžio metu.
Šios įplaukos tai 15% kompanijos pajamų ir būtent tokie „šalutiniai“ pardavimai skrydžių bendrovei leido išsilaikyti susidūrus su finansiniais sunkumais. Pernai viso „airBaltic“ įplaukos siekė 230 milijonų latų. Daugiau, kaip milijardą litų.