Ryanair pigūs skrydžiai jau apaugo legendomis, o Ryanair lėktuvų bilietai medžiojami taip pat entuziastingai, kaip sekamos nuolaidos ir akcijos lietuviškuose prekybos centruose. Šios avia kompanijos lėktuvų bilietus galite įsigyti ir mūsų partnerių bilietų rezervacijos sistemoje, kuri patalpinta mūsų tinklapyje.
Ryanair pigių skrydžių bilietai – kaip pirkti
Jei jau ryžotės ieškoti pigios kelionės su Ryanair, pirmiausia reikės nusipirkti lėktuvų bilietus. Juos galima pirkti tiesiai skrydžių bendrovės svetainėje, arba pas Lietuvos lėktuvų bilietų internetu pardavėjus. Jei renkatės šį kelią, tai galite padaryti ir svetainėje pigusskrydis.lt – čia talpinama mūsų partnerių avia.lt bilietų rezervavimos sistemos modulis. Su šiomis oro linijomis lietuvimas patogiausia skristi iš Kauno ar Rygos oro uostų. Iš pastarojo skrydžių daugiau.
Perkant lėktuvų bilietus ne Ryanair svetainėje, o pas vietinį bilietų pardavėją, dauguma atvejų teks mokėti apie 20 litų dydžio agentūros mokestį. Sakome dauguma atvejų, nes kartais rengiamos akcijos ir šis mokestis neimamas. Kaip šio būdo trūkumas gali būti tas, kad neišskiriami būtent Ryanair pigių skrydžių bilietai, o jie rodomi kartu su kitų avia linijų pasiūlymais. Iš kitos pusės, niekas negali užtikrinti, kad tuo metu pigiausi lėktuvų bilietai kaip tik Ryanair oro linijose.
Norintys bilietus įsigyti tiesiai Ryanair svetainėje taip pat gali neišvengti papildomų kortelės mokesčių. Pigių skrydžių bendrovė neima šio, šiek tiek mažesnio kaip 20 litų (5 eurų) mokesčio tik atsiskaitant „MasterCard Prepaid“ mokėjimo kortele. Mums įprasta „MasterCard“ netinka. Žmonės, kurie planuoja daug keliauti, „MasterCard Prepaid“ gali įsigyti Entropay svetainėje. https://www.entropay.com/ Kainuoja apie 20 litų (5 svarus) ir apmokėjus internetu ji atsiunčiama tiesiai į namus. Daug perkant reikia tik paskaičiuoti, kad pinigų pervedimo mokesčiai 4.95 procento nuo pervedamos sumos, nebūtų didesni už taupymą kitiems mokesčiams.
Kitos išlaidos keliaujant su Ryanair gresia jau oro uoste. Nors įprastinės oro linijos leidžia nemokamai vežtis registruotą bagažą, keliaudami su Ryanair pasiruoškite po 50 litų už kiekvieną į lėktuvo bagažo skyrių priduodamą lagaminą. Į saloną su savimi galima imti tik vieną nešulį, sveriantį iki 10 kilogramų. Už kiekvieną papildomą paprašys po 70 litų, Jei norite keliauti pigiai, tai teks apsiriboti minimaliu garderobo ir kitų namus primenančių gėrybių kiekiu.
Verta atkreipti dėmesį ir į tai, kad pigių skrydžių bendrovės neprisiima atsakomybės už vėlavimą. Jei nespėsite į jungiamąjį skrydį kuriame nors oro uoste, tai bus jūsų, bet ne avialinijos bėdos. Įprastinės oro linijos elgiasi kitaip.
Nors apie Ryanair bilietų kainas sklando legendos, tačiau nusipirkti pigius lėktuvo bilietus nėra toks paprastas darbas, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Susitaikykite su mintimi, kad jei norite rasti patrauklias skrydžių akcijas, tam reikės skirti pakankamai laiko. Skirtingai nuo daugumos kitų avia linijų, Ryanair kainos šokinėja kaip pešėlę ir keičiamos kas kelias dienas. Paprastai jos perskaičiuojamos vidurnaktį Anglijos laiku. Jei radote svajonių pasiūlymą, pirkite, nes kitą dieną jis jau gali būti brangesnis keletą kartų. Galvokite ir veikite greitai, kitaip pigiai skraidyti nepavyks.
Iš Kauno oro uosto Ryanair pigūs skrydžiai:
Į Birmingemą (Jungtinė Karalystė)
Į Barseloną (Ispanija)
Į Bremeną (Vokietija)
Į Berlyną (Vokietija)
Į Bristolį (Jungtinė Karalystė)
Į Diuseldorfą (Vokietija)
Į Briuselį (Belgija)
Į Edinburgą (Jungtinė Karalystė)
Į Dubliną (Airija)
Į Londoną (Gatviko oro uostas) (Jungtinė Karalystė)
Į Frankfurtą Hahnas (Vokietija)
į Milaną (Italija)
į Liverpulį (Jungtinė Karalystė)
į Oslą (Norvegija)
į Londoną (Lutono oro uostas) (Jungtinė Karalystė)
į Paryžių (Prancūzija)
į Londoną (Stanstedo oro uostas)
į Tamperė (Suomija)
Kodėl Ryanair lėktuvų bilietai tokie pigūs?
Toli gražu ne todėl, kad bendrovės direktorius Michael O’Leary nepraleidžia progos taupiomis naujovėmis pagąsdinti keleivių. Tiesiog maniakiškai taupoma ir stengiamasi uždirbti ne tik iš bilietų. Pavyzdžiui, apmokestinamas bagažas, perkant lėktuvų bilietus imamas kortelės mokestis, lėktuve stiuardesės siūlo įsigyti maistą ir prekes. Skrydžių bendrovės savo tinklalapiuose siūlo užsisakyti hostelius ar apartementus, išsinuomoti automobilį. Daugumos šių paslaugų reikia pigių kelionių mėgėjams, o kai žmogus perka bilietą ir šalia to rezervuoja viešbutį, hostelį ar išsinuomoja automobilį, oro linijos gali skaičiuoti, kad tą patį pigių skrydžių lėktuvo bilietą pardavė brangiau nei įsivaizduoja jį pirkęs pilietis.
Kita tokio pigumo pusė – renkamasi ne pagrindiniai, bet gerokai nuo didmiesčių nutolę oro uostai. Geriausias pavyzdys – Ryanair bazinis oro uostas Kaune. Nors didžioji dalis keliautojų iš sostinės, tačiau jiems tenka susitaikyti su tuo, kad prie skrydžio kainos tenka pridėti beveik tiek pat kainuojančią kelionę autobusu ar automobiliu iki Kauno oro uosto. Kartais po skrydžio iki išsvajoto Europos turistinio centro pigių kelionių mėgėjams tenka važiuoti kelias dešimtis kilometrų. Tai gali užtrukti kur kas ilgiau nei pats skrydis. Būna, kad sumokėjus už šią kelionės dalį, bilietai tampa nebe tokie pigūs, kaip atrodė mokant už juos, nes reikia nusigauti į miesto centrą iš tokių oro uostų, kaip Briuselio Charleroi, Glazgo Prestwicką ar Milano Bergamo.
Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad į pigių skrydžių bilietų pinkles patenka ir pats Ryanair. Po Eyjafjallajökull vulkano išsiveržimo Islandijoje, oro uostose užstrigo šimtai tūkstančių keleivių. Charizmatiškasis kompanijos direktorius burnojo, kad pagal įstatymus keleiviams, kurie lėktuvų bilietus pirko po 7 eurus, jie privalo išmokėti kelių šimtų eurų kompensacijas. Tiesa, šie praradimai neatšaldė Ryanair noro toliau pardavinėti pigius skrydžių bilietus ir net reikšmingai nesumažino bendrovės pelno.
Visgi laikai keičiasi ir O’Leary prakalbo apie tai, kad planuose Ryanair pigūs skrydžiai į London Hytrou, Paryžiaus Charles de Gaulle ar Frankfurto prie Maino oro uostus. Airiams tenka rinktis šį kelią, nes keleivių nebedaugėja taip sparčiai, kaip norėtųsi ir sudėtinga konkuruoti su įprastomis skrydžių bendrovėmis, kurių apyvartomis ir biletų pardavimais airiai kol kas nepaveja. Beto, pastuoriusiu pora metų tokios pigių skrydžių oro linijos, kaip Blue Air, Norwegian ar į Vilniaus oro uostą atėjusi Wizz Air augo sparčiau nei Ryanair.
Kompanija
Kas ta stebuklinga Airijos oro linijų bendrovė, siūlanti tokius pigius skrydžius ir mėgstanti agresyvius viešuosius ryšius? Juk Ryanair žinoma ne dėl aptarnavimo kokybės, bet skandalingais pareiškimais, kad bus parduodami lėktuvų bilietai stovimoms vietoms, apmokestinti tualetai ar antrąjį pilotą pakeis kompiuteris. Daugelio šių planų niekas net nesirengia įgyvendinti. Tokių pranešimų tikslas vienas – kad pasaulio žiniasklaida su pasimėgavimu narstytų skandalingąsias oro linijas, o žmonėms, kuriems reikalingos pigios kelionės, Ryanair taptų pigių skrydžių sinonimu. Galbūt kam nors toks kelias ir nepatinka, tačiau nuo įkūrimo Ryanair iš mažos Europos pakraštyje įsikūrusios skrydžių bendrovės tapo galinga tarptautine korporacija, turinčia 7 000 darbuotojų, ir aptarnaujančia 1 100 maršrutų į 155 oro uostus 26 pasaulio valstybėse. Pajamos kyla, nepaisant to, kad airiai tiesiai sako, kad keleivių patogumas jiems mažai rūpi. Norintys pigiai skristi su Ryanair pasiryžę iškęsti nepatogumus ir pažeminimus. Sakoma, kad šių avialinijų rinkos vertė 7,2 milijardo eurų ir tai pirmosios avia linijos Europos istorijoje, kurios per mėnesį pervežė 7 milijonus keleivių.
Ryanair istorija
Ryanair (NASDAQ: RYAAY, LSE: RYA, ISE:12724) – airių oro linijų bendrovė, kurios būstinė Dubline. Ją 1985 m. įkūrė milijonierius Tony Ryan. Šiuo metu valdybos pirmininkas David Bonderman, direktorius Michael O’Leary. 2010 m. liepos 1 dienos duomenis, kompanija skraidino keleivius 247 didžiuliais Boeing 737—800. Vidutinis eksploatuojamų lėktuvų amžius 3,1 m. Liaudiškai kalbant, pigių skrydžių bendrovė skraido tik su naujais laineriais. Nenuostabu, kad tai viena saugiausių Europos skrydžių bendrovių. Per visą jos gyvavimo laikotarpį dar nebuvo avarijos, kurioje žūtų žmonės. Pagrindiniai šios kompanijos naudojami oro uostai, iš kurių rengiami skrydžiai, tai Stanstedas (Londonas), Dublinas (Airija), Frankfurtas (Vokietija), Stokkholmas. Mums artimiausi baziniai oro uostai – Kauno oro uostas ir Rygos oro uostas. Ryanair planuoja skraidyti ir iš Vilniaus oro uosto.
Tiesa, ne visi džiaugiasi tokia Ryanair pigių skrydžių sėkme. JAV keleivių teisių asociacijos FlyersRight.org įkūrėja Kate Hanni Bloomberg atvirai išpoškino, jog labiausia bijo, kad šie „laukiniai ir kvaili „Ryanair” įsibrautų į JAV rinką”. Pasak Hanni, O’Leary „neprasižioja nepažeisdamas keleivių orumo”.
23 Responses to “Ryanair pigūs skrydžiai ir lėktuvų bilietai”
Nelabai turiu laiko visko perskaityti, tai tiesiog reikėtų greitos info. Kokia apytikslė kaina skrydžio į Diuseldorfą? Apskritai įdomu, ar patikima ši skrydžių kompanija? Keli sakiniai nuteikia prieštaringai, bet parašyta, kad tai tik kompanijos skandalingi pranešimai. Galiausiai, jei žinote, tuomet parašykite, kiek maždaug trunka kelionė lėktuvu į mano paminėtą Vokietijos miestą. Ačiū.
Žadam vykt į Paryžių, tai skaitinėju visokius komentarus. Straipsniai apie nepakilusį lėktuvą ir atidėtą skrydį nuteikia nelabai gerai, tačiau žmonių komentarai nuramina. Gal tiesiog kas nors turi konkrečių patarimų, kuriais galėtų pasidalinti?
Vėluoja ir kartais neišskrenda net labai patikimų oro linijų lėktuvai. Bijoti tikrai nėra ko. Tik prieš skrendant reikia gerai išsiaiškinti visas smulkmenas, nes, progai pasitaikius, „Ryanair” tikrai nulups kelias dešimtis papildomų eurų už per didelį bagažo svorį ar neišspausdintą lėktuvo bilietą.
Arogantiškos oro linijos, bet kai žmonės prie pigių skrydžių spiečiasi kaip bitės prie medaus, jos gali taip elgtis. Vis tiek po tokių išsišokimų, kai keleiviai išvadinami idiotais, pardavimai nekrenta. http://pigusskrydis.lt/vairenybes/2566-ryanair-vadovas-savo-oro-liniju-keleive-isvadino-buka.html
Nei arogantiskos nei ka. Tiesiog spaudzia kiekviena eura kaip priklauso tokiam verslui ir tiek. Bent jau nekliedi apie socialine atsakomybe ir panasias nesamoniu kaip musu bankai.
Jūsų tiesa, jie parduoda pigius lėktuvų bilietus ir nevynioja į vatą, kad už tai gausit komfortišką kelionę, o stiuardesės tik šokinės apie jus, nesvarbu, kad už skrydį mokėjote 30 Lt, o ne 3000 kaip verslo klasėje. Iš kitos pusės, jų servisas nėra toks baisus, kaip kartais piešiama.
Nebaisus kol su problemom nesusiduri. O kai reikia ką nors išspręsti, tai eurus taip smagiai pradeda skaičiuoti, kad net nespėji rankos į piniginę kišti.
Ryanair už kiek perki bilietą už tiek ir gauni. Nereikia norėti super aptarnavimo kai skrydis kainuoja tiek pat, kiek kepsnys Vilniaus senamiestyje. Jei reikės mielai pirksiu ir stovimą vietą. Aišku, jei kaina tenkins. Be komforto kaip nors pagyvensiu.
Va, va, pritariu 100 proc. Kokios ypatingos kokybės jūs tikitės, mokėdami tokias juokingas kainas už skrydį? Geriau džiaukitės, kad apskritai yra pigių skrydžių.
O aš nieko blogo apie Ryanair pasakyti negaliu. Taip, vietos lėktuve ankštoka – bet ir aš pati nedidelė, tad man tai problemos nekelia. 🙂 Skrydžiai – pigūs, o ir kelionės tikslo pasirinkimas platus. Ko dar norėti?
Vaiva, tikrai, ko dar norėti? Atsakysiu. Pagarbos keleiviams. Bilietai kainuoja pigiai, bet tai ne priežastis žeminti tuos, kuriems aktualios pigios kelionės.
Oi, tik jau nereikia. Niekas nieko nežemina. Mažiau pasipūtimo, daugiau šypsenos! Ir skrydžiai daug linksmesni bus. 🙂
Straipsnyje labai gerai pastebėta: jei randi pigius skrydžius, tai ir pirk, nes kaina greitai keičiasi. Ir aš kartą buvau nusižiūrėjusi itin pigius blietus, bet, kol dvejojau, ar pirkti, pigūs bilietai ėmė ir pabrango.
Turiu tokį pastebėjimą. Kaina kartais labai įdomiai keičiasi. Pamenu, prieš kokius metus pirkau bilietus, o kai iki kelionės pradžios liko pora savaičių, bilietai kainavo mažiau nei aš už juos mokėjau.
Gal ir gali taip nutikti. Bet, jei tikrai nori konkrečią datą išvykti (pavyzdžiui, vėliau neturėsi atostogų), kažin, ar verta rizikuoti ir laukti, kol bilietai atpigs. Nes greičiausiai jų kaina tik išaugs.
Aš nieko blogo iki šiol apie Ryanair pasakyti negalėjau (tiesa, ir neskraidau labai dažnai), bet jau kitų žmonių atsiliepimai internete tai tragiški…
Būkim realūs, neverta tikėti kiekviena nuomone išreikšta internete. Kai paskaitau kai kuriuos atsiliepimus, susidaro įspūdis, kad kai kurie žmonės net lėktuvais neskraido. Čia panašiai kaip Delfi – komentuotojas temoj nieko nenusimano, bet savo nuomonę kitiems įpiršinėja.
Iki šiol nebuvau girdėjusi, kad Ryanair neatsako už tai, kad jų lėktuvas vėluoja. Matyt, šiuo atveju jungiamieji skrydžiai, nėra pats geriausias pasirinkimas. Juk visada yra tikimybė, kad lėktuvas vėluos.
Drįsčiau paprieštarauti. Jei jungiamųjų skrydžių bilietai yra pigūs, tai apsimoka juos nusipirkti. Kelionės trukmė, aišku, bus gerokai ilgesnė, bet kišenė pilnesnė. Žinoma, reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad tarp skrydžių liktų pakankamai laiko, kad tuo atveju, jei lėktuvas vėluos, vis tiek spėtum į antrąjį skrydį.
Man tai labiausiai nepatinka, kad ant bilietų nėra nurodomos konkrečios sėdėjimo vietos. Tada visi grūdasi, bėga, skuba… Tikra maišalynė gaunasi.
Tas tikra tiesa. Susidaro įspūdis, kad žmonėms yra skirtumas, kurioj vietoj sėdėti.
Aišku, kad nėra skirtumo, ar sėdėti priekyje, ar gale, bet būti išskirtam su savo kelionės draugu tikrai nesinori. Tokiu atveju skrydžiai labai prailgsta. Todėl ir aš stengiuosi kuo greičiau patekti į lėktuvą.
O man ši bendrovė labai patinka. Taip, yra prie ko prisikabinti. Bet bilietai kokie pigūs! Tik keliauk ir keliauk. Aišku, svarbiausia laikytis reikalavimų, kad papildomų mokesčių neatsirastų.