Prancūzijos oro linijos Air France paskelbė apie planus mažinti skrydžių savikainą ir piginti lėktuvų bilietus. Bendrovė siekia konkuruoti su tokiais Europos pigių skrydžių gigantais kaip easyJet ir Ryanair.
Air France permainų imasi ne iš gero gyvenimo. Greičiausiai, jai tiesiog nusibodo tyliai stebėti, kaip easyJet ir Ryanair, kurių arkliukas visada buvo pigūs skrydžiai, lėtai, bet užtikrintai, ją stumia iš rinkos netgi pačioje Prancūzijoje. Kol kas Air France Express neplanuoja plėstis Europoje. Kompanijos tikslas atsikovoti prarastas pozicijas šalies viduje rengiamuose reisuose.
„Les Echos“ rašo, kad Prancūzijos oro linijos reorganizuos dalį savo tinklo, kad sumažintų sąnaudas ir galėtų pasiūlyti pigius lėktuvų bilietus keleiviams, kurie nori keliauti trumpais ir vidutiniais reisais šalies viduje.
Air France pigių skrydžių planas paremtas Marsleyje, Nicoje, Tulūzoje ir Bordo steigiamais baziniais oro uostais. Tikimasi, kad šiuose oro uostuose lėktuvai ir juos valdantys pilotai įsikurs jau 2011-2012 m. Planuojama, kad pilotai kasdien skraidys po 6 valandas – praktiškai tai reiškia, kad kiekvienas lėktuvo ekipažas kasdien turės dirbti 4 – 5 reisuose. Orlaiviai kiekvieną dieną skris po 12 valandų – ekipažai bus keičiami. Žvelgiant iš darbuotojų pozicijų, toks grafikas reiškia, kad žmonės kasdien nakvos namuose, nes nenumatoma, jog ekipažui savo reiso reikėtų laukti svetimame mieste.
Oro linijų vadovai supranta, kad toks darbo režimas kur kas intensyvesnis nei įprastinis. Todėl darbuotojams, kuriems teks pereiti į pigių skrydžių padalinį, siūloma 5% didesnė alga nei likusiems ir papildomos dviejų savaičių atostogos.