• Avialinijos,  Lėktuvų bilietai

    airBaltic skrydžiai iš Vilniaus 2024 m. vasarą

    Lietuva vis dar neturi savo avialinijų, tačiau jas sėkmingai kompensuoja latviai, kurių „airBaltic” skrydžiai apima vis daugiau krypčių. Nori nenori, bet keliaujant retesne krypti tenka susitaikyti ir su persėdimu Rygos ar Varšuvos oro uostuose. Nors Lietuva vis dar ES avialinijų paraštėse, tačiau keliauti reikia ir norisi. Gegužės 7 d., Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ paskelbė 2024 m. vasaros sezono pradžią skrydžiu iš Vilniaus į Lisaboną ir specialiu renginiu Vilniaus oro uoste. Šį sezoną pristatomos trys naujos kryptys ir Vilnius sujungiamas su beveik 20 maršrutų vežėjo tinkle. Iš viso artėjantį vasaros sezoną „airBaltic“ pasiūlys 15 naujų maršrutų iš Rygos, Talino, Vilniaus ir Tamperės. Tarp jų bus ir tokie maršrutai kaip Palanga-Amsterdamas…

  • Avialinijos

    „airBaltic“ skrydžiai į Ameriką – kaip tai vyksta

    Tiesiai iš Vilniaus nuskristi į JAV keletą dešimtmečių neįgyvendinama svajonė. Tam reikėjo pasiekti kurį nors didesnį oro uostą – Varšuvoje, Londone ar Helsinkyje – ir jau iš ten keliauti už Atlanto. Nuo šiol padėti šiek tiek keičiasi. Ne, iš Lietuvos sostinės lėktuvai į Niujorką ar Vašingtoną nekils, tačiau pasiekti šiuos miestus bus kur kas paprasčiau. Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ ir JAV oro vežėja „Delta Air Lines“ paskelbė apie partnerystę ir nuo 2023 m. lapkričio 22 d. pradėsiančią galioti bendrojo kodo sutartį. Esant precedento neturinčiai kelionių per Atlantą paklausai, „Delta“ papildys „airBaltic“ paslaugas savo kodu, suteikdama klientams patogų susisiekimą ir didesnį lankstumą tarp Šiaurės Amerikos ir Baltijos šalių, rašoma pranešime.…

  • Avialinijos

    „Tez Tour“ nevykdys skrydžių į Šarm aš Šeicho oro uostą Egipte

    Didžiausias Lietuvoje kelionių organizatorius „Tez Tour“ nuo lapkričio 3 d. nebevykdys tiesioginių skrydžių į Sinajaus pusiasalį, Šarm aš Šeicho oro uostą Egipte. Sprendimą įmonė priėmė atsižvelgusi į pasikeitusius klientų poreikius. „Artimiausiu metu nematome perspektyvos vystyti turizmą šiame regione. Stebime pasikeitusius keliautojų pasirinkimus ir pageidavimus, todėl siekdami kuo geriau atliepti jų kelionių poreikius žiemos sezono metu, koncentruosimės į kitas kryptis – Hurgadą, Tenerifę, Madeirą, Jungtinius Arabų Emyratus“, – sako Aleksandras Sukovas, „Tez Tour“ vadovas, rašoma pranešime. Pasak jo, nuo lapkričio 3 d. bus vykdomi tik skrydžiai parskraidinti keliautojus iš Šarm aš Šeicho kurorto. O visiems keliautojams, planavusiems keliones į šį kurortą nuo minėtos dienos, siūloma keliones perkelti į Hurgadą, esančią vakariniame…

  • kaip į saloną nemokamai įsinešti daug daiktų
    Avialinijos

    Gudrybės skrendant pigiomis oro linijomis – kaip į saloną nemokamai prasinešti kuo daugiau daiktų

    Amerikiečių tinklaraštininkė ir keliautoja Kristen Black išsiaiškino, kaip skraidant pigių skrydžių linijomis išvengti griežtos bagažo patikros, nes „Ryanair“ ar „Wizz air“ tipo oro linijose nemokamai su savimi galima gabenti labai mažai daiktų. O šaltuoju metų laiku, kai reikia šiltesnių rūbų, taupiems keliautojams tai tampa problema. Apie galimybę nemokamai vežtis bagažą ji pasakojo savo „TikTok“ paskyroje. Paskelbtame vaizdo įraše mergina ant grindų padeda megztinį, ant viršaus užlenkia dar keletą striukių ir viską susuka į ritinį. Tada jis uždeda jį ant kaklo, imituodamas pagalvę. Šį metodą keliauninkė pavadino „puikiu vietos ir pinigų taupymu“. Be to, ji pasiūlė turistams asmeniniams daiktams nešioti tuščias viršutinių drabužių kišenes ir vietą po galvos apdangalais. „Naudokite skrybėlę…

  • Avialinijos,  Lėktuvų bilietai

    „AirBaltic” bilietai ir pigūs skrydžiai

    Nors mūsų kaimynų latvių oro linijų airBaltic lėktuvų bilietai nuolat šmėžuoja pigių skrydžių išpardavimų akcijose, tačiau tai nėra tikroji pigių skrydžių kompanija. Skirtingai nei Ryainair, Wizz air, easyJet , SkyEurope ar AirBerlin, kurios parduoda tik pigius lėktuvų bilietus, airBaltic siūlo ir “įprastus” skrydžius su maitinimu, verslo klase ir kitais malonumais. Tokio tipo oro linijos kartais vadinamos hibridinėmis. AirBaltic tiesioginius skrydžius rengia iš Vilniaus, Talino ir Rygos oro uostų. Tarptautinis  kodas IATA; BT, ICAO kodas BTI Tinklalapis: http://www.airbaltic.lt/public/lt/index.html Telefonai: 1825 (jei skambinsite iš Lietuvos); +370 70055660 (jei skambinsite iš užsienio) AirBaltic  skrydžių tvarkaraštis: http://www.airbaltic.lt/public/tvarkarastis.html Daugiau informacijos apie airBaltic lėktuvų bilietus ir skrydžius toliau. AirBaltic rankinis bagažas Keliaujant ekonomine klase su savimi…

  • Avialinijos

    „Aeroflot“ leido dviems dienoms fiksuoti bilieto kainą

    „Aeroflot“ keleiviams leido dviems dienoms fiksuoti bilieto kainą. Tiesa, kol kas ši paslauga negalioja akcijoms. Paslauga reikalinga tiems, kurie randa gerą variantą, tačiau turi dėl kelionės pasitarti su šeimos nariais ir kompanjonais. Paprastai per skrydžių akcijos, kai ypatingai pigiai ir patraukliomis datomis – savaitgaliais, papildomos nedarbo dienomis – parduodamas ribotas bilietų kiekis. Principas – perki dabar, arba neliks.

  • Avialinijos

    Rusline

    RusLine – daugiausiai pačioje Rusijoje skrydžius vykdanti bendrovė, tačiau šiuo metu gabena keleivius ir iš / į Lietuvą. 1999 metais įkurta Šeremetejevo oro uoste. Tai gana patogus variantas  patogiai keliauti po Rusiją, ypatingai – atostogų kryptimis. Bazinis oro uostas – Maskvos Domodedovo Tarptautinis IATA kodas 7R, ICAO kodas RLU. RusLine rankinis bagažas RusLine leidžia su savimi pasiimti rankinį bagažą, kuris telpa į išmatavimus 55x35x25 cm. RusLine registruotas bagažas Keliaujantys su RusLine gali gabenti iki 20 kg sveriantį registruojamą bagažą. Rusline pigių skrydžių bendrovė, todėl verslo klasė nesiūloma. Skrydžiai iš Kauno į Maskvą kainuoja maždaug nuo 250 Lt. RusLine kryptys Iš Lietuvos į Maskvą RusLine skraidina iš Kauno ir Palangos oro…

  • Avialinijos

    Ukraine International Airlines (UIA)

    Ukraine International Airlines (UIA) yra didžiausia Ukrainoje skrydžių bendrovė, įkurta 1992 metais. Siūlo daugybę tiesioginių skrydžių tarp Ukrainos ir Europos miestų. Be to, ypatingai akcentuojamas saugomas, siekiama, kad keleiviai jaustųsi patogiai. Bazinis oro uostas – Boryspilio. Praktiškai tai Kijevo oro uostas, esantis netoli šalies sostinės. Į čia nukreipiama gan daug lėktuvų. Tarptautinis IATA kodas PS, ICAO kodas AUI. UIA rankinis bagažas Ekonominėje klasėje keliaujantiems asmenims leidžiamas vienas vienetas bagažo iki 7 kg svorio. Verslo klasės klientams leidžiama 5 kg daugiau, tai yra, iki 12 kg. Bagažo vieneto kraštinių matmenys turi būti nedidesni nei 55x40x20 cm. UIA registruotas bagažas Ekonominės klasės bilietų kainoje jau įskaičiuotas vienas vienetas registruoto bagažo iki 23…

  • Avialinijos

    UTair avialinijos

    UTair moderni, aukšto lygio Rusijos skrydžių bendrovė, daugiausiai vykdanti skrydžius Rusijoje, nors gabena keleivius ir į įvairius pasaulio miestus. Kompanija 1967 metais buvo įkurta kaip vakarų Sibiro pramonės įmones aptarnaujančios oro linijos. Bazinis oro uostas – Roščino. Tarpautinis IATA kodas: UT, ICAO kodas UTA. Naudojami įvairūs „Boeing“, „Tu“ ir kiti lėktuvai. UTair rankinis bagažas Rankinis bagažas UTair bendrovėje ribojamas iki 5 kg ir 55x40x20 cm matmenų. Leidžiamas tik vienas vienetas. Į svorį neskaičiuojamas nešiojamas kompiuteris, kamera ir panašūs daiktai. UTair registruotas bagažas Registruoto bagažo dydžiai priklauso nuo skrydžių klasių. Ekonominės klasės keleiviams leidžiamas nemokamo registruoto bagažo svoris – iki 20 kg. Komforto klasės keleiviai gali pasiimti 30 kg, verslo klasės…

  • Avialinijos

    Trasnaero avialinijos

    Trasnaero avialinijos – tai Rusijos skrydžių bendrovė gabenanti keleivius maždaug 100 krypčių šalies viduje ir už jos ribų. Įkurta 1990 metų paskutinėmis dienomis tai buvo pirmoji privati skrydžių bendrovė Sovietų Sąjungoje. Pirmas reisas atliktas 1993 metų sausį iš Maskvos į Norilską. Transaero rankinis bagažas Ekonominė klasė – 1 vienetas iki 8 kg. Verslo ir premium klasė – 2 vienetai po 8 kg. Aukščiausioji klasė – 2 vienetai po 10 kg. Bendra matmenų suma kiekvienam vienetui – iki 115 cm. Transaero registruotas bagažas Ekonominės klasės keleiviams leidžiama iki 25 kg registruoto bagažo, išskyrus akcijinius bilietus, tuomet leidžiama iki 20 kg. Verslo klasės keleiviams leidžiamas bagažas iki 35 kg, tačiau vienas vienetas…

  • Avialinijos

    Finnair

    Finnair – Suomijos skrydžių bendrovė. Tai penkta pagal amžių aviakompanija, kuri dirba nepertraukiamai. Taip pat, ji laikoma viena saugiausių, tad skrisdami su Finnair rizikuojate mažiausia. Bazinis oro uostas – Helsinki, Suomijos sostinė. Tarptautinis IATA kodas AY. ICAO kodas FIN. Naudojami „Airbus“ 320, 3320, 340, „Boeing 757“ lėktuvai. Finnair rankinis bagažas Ekonominės klasės keleiviams leidžiamas vienas rankinio bagažo vienetas, kurio svoris nedaugiau 8 kg. Verslo klasės keleiviams bei turintiems Finnair Plus platinines, auksines ar sidabrines narystes – vienas bagažo vienetas, kurio svoris iki 10 kg. Papildomai galima turėti nešiojamą kompiuterį ar portfelį. Tiek ekonominės, tiek verslo klasės keleiviams taikomi tokie patys matmenų apribojimai – 56 x 45 x 25 cm. Keleiviams…

  • Avialinijos

    Estonian Air

    „Estonian Air” baigė savo veiklą. Dabar šis tekslas tik pažintinis – istorinis. „Estonian Air” – po Estijos nepriklausomybės (1991 metais) įkurta skrydžių bendrovė, kuri priklauso Estijos valstybei ir SAS grupei. Bazinis oro uostas – Talino. Tarptautinis IATO kodas OV, ICAO kodas ELL. Estonian Air naudoja Embraer 170 ir CRJ900 lėktuvus. Estonian Air rankinis bagažas Rankinis bagažas turi būti tilpti į nustatytus matmenis: 56x45x25 cm (bendras ilgis iki 126 cm). Leidžiamas kiekis – 1 bagažo elementas, tačiau papildomai gali būti nešamasi skėtis, vaiko kėdutė, nešiojamas kompiuteris. Bendras svoris kartu negali viršyti 8 kilogramų. Į lėktuvą galima įsinešti skysčių, kurių supakuoti ne daugiau nei po 100 ml, o bendras kiekis iki vieno…

  • Avialinijos

    Aeroflot avialinijos

    Aeroflot yra lyderiaujanti Rusijos aviakompanija, įkurta 1923 metais. Be to, tai vienos seniausių pasaulio avialinijų ir gali pasiūlyti skrydžius į daugiau nei 800 krypčių. Bazinis oro uostas Rusijoje: Šeremetjevo oro uostas. Tarptautinis IATA kodas: SU. ICAO kodas: AFL Naudojami lėktuvai: „Airbus“ modeliai A319, A320, A321, A330, taip pat „Boeing 767-300ER“, „Iljušin II-96“. Įdomu tai, kad lėktuvai pavadinti nusipelniusių, garsių Rusijos žmonių vardais. Aeroflot rankinis bagažas Aeroflot ekonominėje klasėje leidžiamas vienas vienetas rankinio bagažo iki 10 kg svorio. Bendra ilgio ir pločio suma – ne didesnė nei 115 cm (55x40x20). Verslo klasėse keleiviams leidžiami tokie patys išmatavimai, tačiau svoris gali siekti iki 15 kg. Išimtis taikoma skrydžiams Maskva – Kankunas. Čia leidžiamas…

  • Avialinijos

    Brussels Airlines – arkliukas skrydžiai į Briuselį

    „Brussels Airlines“ Belgijos oro linijios įkurtos tik 2006 m. Tiesa, jų istorija kur kas ilgesnė nei siekia pavadinimo registracija. Šios avialinijos atsirado ne tuščioje vietoje, bet sujungus istoriją ir patirtį turinčias „Belgian Airline“ ir „Virgin Express“. Bazinis oro uostas Briuselyje, Belgijos sostinėje, „Brussels Airport“ Tarptautinis IATA kodas SN. ICAO kodas BEL. Priklauso „Star Alliance“ susivienijimui. Lėktuvai: „Brussels Airlines“ neprisirišusi prie vieno kurio nors orlaivių gamintojo ir eksploatuoja skirtingų kategorijų lėktuvus. Jos parke „Avro RJ85“, „Avro RJ100“, „Airbus A319“, „Airbus A330-300“, „Boeing 737-300“ ir „Boeing 737-400“. „Brussels Airlines“ rankinis bagažas Visi oro linijų keleiviai turi teisę į lėktuvo saloną nemokamai pasiimti rankinę ar lagaminą. Jo dydis ir svoris skiriasi priklausomai nuo…

  • Avialinijos

    Austrijos avialinijos Austrian Airlines

    „Austrian Airlines“ didžiausios Austrijos oro linijos, įkurtos 1957 m. Pirmasis komercinis skrydis1958 m. Ši kompanija jungia tris partnerius, dirbančius skirtinguose skrydžių segmentuose. Aptarnauja apie 130 maršrutų. „Austrian Airlines Group“ jungia šias bendroves: „Lauda Air“ – čarteriniai skrydžiai, „Austrian arrows“ – specializuojasi kelionėse šalies viduje ir „Austrian“ – reguliarūs tarptautiniai skrydžiai. Jei Vilniuje pirksite lėktuvo bilietus keliauti su austrų oro linijomis, jus aptarnaus pastaroji bendrovėje. „Austrian Airlines“ priklauso „Star Alliance“ susivienijimui ir tuo pačiu jos dalį kontroliuoja vokiečių „Lufthansa“. Baziniai oro uostai Vienoje („Vienna International“) ir Insbruke. Tarptautinis IATA kodas OS, ICAO kodas AUA Oficialus tinklalapis: www.austrian.com

  • Avialinijos

    AeroSvit – didžiausios Ukrainos avialinijos

    Paskutinėmis žiniomis, kreditoriai kreipėsi į teismą prašydami šioms avialinijoms iškelti bankroto bylą. Skrydžiai nevykdomi. „AeroSvit“ įkurtos 1994 m. Baziniai oro uostai Maskvoje (Šeremetjevo, Vnukovo) ir Kijeve (Borispolis). Tarptautinis IATA kodas VV; ICAO kodas AEW. „AeroSvit“ nadojami lėktuvai Šių oro linijų orlaivių parkas tai vidutiniams nuotoliams skirti „Boeing 737-200“, „Boeing 737-300“, „Boeing 737-400“, „Boeing 737-500“ ir tolimiems transatlantiniams skrydžiams naudojami „Boeing 767-300ER“. Rankinis „AeroSvit“ bagažas ir jo normos 5 kg ekonominė ir verslo klasė skrydžiams, kurių trukmė iki 4 valandų. 10 kg verslo klasėje kai kelionės trukmė ilgesnė kaip 4 valandos/ Rankinės ar kuprinės išmatavimai negali viršyti 55х40х20 cm. Registruoto bagžo gabenimo taisyklės „AeorSvit“ naudoja dvi registruoto bagažo gabenimo sistemas. Tai…

  • Avialinijos

    Icelandair – nacionalinės Islandijos avialinijos

    „Icelandair“, nacionalinės Islandijos oro linijos įkurtos 1937 m. Tada jos vadinosi „Flugfelag Akureyrar“. 1940 m. oro linijos iš Akureirio miesto, kuriame bazavosi, persikraustė į šalies sostinę Reikjaviką ir buvo pervadintos į „Flugfelag Islands“. 1973 m. susijungė su „Loftleidir“ skrydžių bendrove ir buvo pervadintos į „Flugleidir“. Nuo 1979 m. iki šiol vadinamos „Icelandair“. Bazinis oro uostas Reikjavike – Keflavik International Airport. Tarptautinis IATA kodas FI. ICAO kodas ICE. Naudojami lėktuvai „Boeing 757-200“ ir „Boeing 757-300“. „Icelandair“ rankinis bagažas Ekonominė klasė – 1 rankinė iki 6 kg svorio imtinai. Verslo klasė (Saga Class) ir pagerinta ekonominė klasė Economy Comfort). 2 vietos, kiekviena iki 9 kg. Rankinės ar lagamino išmatavimai – ne didesni,…

  • Avialinijos

    Norwegian Air Shuttle ASA – biudžetinės Norvegijos oro linijos

    „Norwegian Air Shuttle ASA“ (NAS) – Norvegijos pigių skrydžių bendrovė, įkurta 1993 m. ir veiklą pradėjusi nuo vieno propelerinio „Fokker 50“. Pagrindinis bazinis oro uostas Oslo Airport Gardermoen. Norvegai sėkmingai dirbo nuo1993 iki 2008 m. Iki 2002 m. jie sugebėjo išsilaikyti rinkoje nė vienerius metus nepatyrę nuostolių ir tapo vienomis didžiausių oro linijų Šiaurės Europoje. 2007 m. jie įsigijo Suomijos pigių skrydžių bendrovę „FlyNordic“. Skandinavų stiprybė greita reakcija. Pavyzdžiui 2008 m., prabėgus kelioms dienoms po „Sterling Airlines“ bankroto, jie jau skraidė į Kopenhagą, ten kūrė naują bazinį oro uostą ir perėmė žlugusių Danijos oro linijų rinką. LėktuvaiNAS keleivius veža „Boeing 737-300“, „Boeing 737-800“ ir „McDonnell Douglas MD-80“. NAS rankinis bagažasSuaugusiems…

  • Avialinijos

    Rankinis bagažas – Wizz Air, „Ryanair“, „airBaltic“ ir „easyJet“

    Dėl nuolatinių klausimų, kiek kurios linijos leidžia į saloną nemokamai neštis kuprinių ir lagaminų, visų jų reikalavimus surinkome į vieną` vietą. Nors reikalavimai panašūs, tačiau yra ir skirtumų, kurie gali sugadinti kelionę ir patuštinti piniginę. Pavyzdžiui, „Ryanair“ ir „Wizz Air“ leidžiamo įsinešti bagažo išmatavimai formaliai nesiskiria, tačiau į „Ryanair“ skrydį patartina atvykti su „liesesniu“ nešuliu. Kuprinė ar lagaminas su ratukais, kuris idealiai lenda į „Wizz Air“ matavimo rėmą, stovintį oro uoste, jau gali netilpti į analogišką „Ryanair“ rėmą.  Tiesiog pritruks milimetro dalių. O tai jau ne tik nemalonus aiškinimasis prie registratūros, bet ir papildomai mokesčiai, kurių imti biudžetinės oro linijos imti nesikuklina. Tiksliau, stengiasi visomis įmanomomis priemonėmis surinkti kuo daugiau.…