Antrame pagal dydį Stambulo Sabiha Gokhen (Sabiha Gokcen) oro uoste atidarytas naujas terminalas, kurį specialistai įvardina kaip didžiausią pasaulyje pastatą, galintį atlaikyti iki 8 balų žemės drebėjimą. Be to, naujas objektas, kurio plotas 320 tūkstančių kvadratinių metrų, taip suprojektuotas, kad po tokio žemės siūbavimo, kuris praktiškai nušluoja nuo žemės paviršiaus bet kurį miestą, jis dar gali veikti kaip oro uostas. Terminalas kainavo 727,4 milijonus JAV dolerių.
Apie pačias pažangiausias technologijas rašo portalas Inhabitat.com. Stambului taip suprojektuoto terminalo reikėjo, nes miestas stovi tektoninių plokščių sandūroje ir mokslininkai prognozuoja, kad galima laukti stiprių žemės drebėjimų. Inžinieriai tikisi, kad terminalą per stichinę nelaimę gelbės tai, kad jis praktiškai nesiliečia su žeme. Pastatą šiek tiek pakeltą laiko 300 specialių mechanizmų, kurie amortizuos požeminius smūgius. Oro uoste veikia 112 patikros punktų, kelių aukštų automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje telpa 4 718 mašinų, 128 vietų viešbutis ir VIP salė, restoranai, kavinės. Planuojama, kad atidarius naują terminalą, oro uostas per metus galės aptarnauti 20 milijonų keleivių.
Stambulo Sabiha Gokhen (Sabiha Gokcen) oro uostas – antras pagal dydį mieste ir įsikūręs azijinėje miesto dalyje. Pradėjo veikti 2001 m. Pavadintas Kemalio Atatiurko, garsaus Turkijos politinio lyderio dukros Sabiho Gokhen (1913-2001m.) vardu. Moteris pirmoji šalyje gavo lakūno licenciją Maža to, ji tapo pirmąją pasaulio moterimi karo lakūne.
Iš čia skraido dauguma čarternių ir pigių skrydžių kompanijų (Condor, Germanwings, Pegasus Airlines, SunExpress).