Didžiosios Britanijos oro linijų „Virgin Atlantic“ darbuotojai sudarė keisčiausių keleivių prašymų sąrašą. Įdomiausia, kad kai kurie žmonės sugeba taip įsijausti, jog nebesupranta, kad jie 10 kilometrų aukštyje pigių skrydžių bendrovės lėktuve, bet ne 5 žvaigždučių viešbutyje „viskas įskaičiuota“.
Apklausoje dalyvavo 3 000 palydovių. Jos rezultatus paskelbė Vokietijos portalas „Dnews“.
Dauguma stiuartų paminėjo du keistus prašymus: „gal galite atidaryti langą“ ir „ar neparodysite kur čia dušo kabina“.
Kartais keleivių pageidavimai būna dar unikalesni. Pavyzdžiui, vienas keleivis palydovių paprašė „nueiti pas pilotus ir paprašyti sumažinti lėktuvo variklių garsą“. Kitas prašymas, privertęs susimąstyti orlaivio įgulą, buvo prašymas „sumažinti turbulenciją“.
„Virgin Atlantic“ stiuartų keleivis yra paprašęs atnešti arbatos ir po to Barbi lėlei padaryti masažą. Nuo jo originalumu nelabai atsiliko ir alkanas pilietis, reikalavęs parodyti, kur lėktuvo salone paslėpta „Mc‘Donalds“ užkandinė.
Viena užsimiršusi mama palydovų paprašė paimti jos vaikus ir nuvesti į vaikų kambarį. Neaišku, kiek moteriškei laiko teko aiškinti, kad lėktuvas tai ne viešbutis su animatoriais ir auklėmis.
„Virgin Atlantic“ garbei reikia pasakyti, kad ne visi keisti prašymai nuleidžiami negirdomis. Pavyzdžiui, kai viena verslo klase keliavusi moteris palydovės paprašė sutvarkyti jos plaukus, stiuardesė nesutriko, iš kolegių pasiskolino įrankius ir sutvarkė įnoringos keleivės ševeliūrą. Tiesa, ar palydovė būtų pasielgusi taip pat, jei šukuosenos atnaujinimo paprašytų eknominėje klasėje sėdintis pigiausius lėktuvų bilietus įsigijęs pilietis, oro linijos nutyli.