Kaip praneša BBC News, diddžiausių Jungtinės karalystės oro linijų British Airways nuostoliai dėl pūgų 2010 m. gruodį gali siekti 50 milijonų svarų (apie 200 milijonų litų).
British Airways skaičiuoja, kad krovinių pervežimai dėl atidėtų skrydžių, lyginant su 2009 m. gruodžiu, sumažėjo 10 procentų, keleivių skraidinta 8,3 procento mažiau. Iš viso 2010 m. gruodį kompanijos paslaugomis pasinaudojo 2,1 miljionas žmonių, kai prieš metus per tą patį laikotarpį su šiomis oro linijomis skrido 2,4 milijonai keleivių. Dėl sniego ir ledo tekto atidėti šimtus skrydžių, nors lėktuvų bilietai į juos jau buvo išparduoti, o keleiviams grąžinti pinigus arba mokėti kompensacijas.
British Airways pastebi, kad Kalėdiniu laikotarpiu patirti nuostoliai dar nėra visų nelaimių pabaiga. Remiantis oro prognozėmis, spėjama, kad ir šių metų sausį keleivių ir krovinių bus pervežta mažiau nei prieš metus.
Dėl neįprastos sniego gauso nuostolius patiria ne tik skrydžių kompanijos. Gruodį milžiniškus nuostolius skaičiavo ir didžiausi Anglijos prekybininkai Next bei HMV. Next dėl strigusio prekių pristatymo ir to, jog pirkėjai nenoriai per pusnis brido į parduotuves, prarado 22 milijonus svarų (beveik 100 milijonų litų HMV pardavimai krito krito 14 procentų. Bendrovės šie nuostoliai skaudūs ir dėl to, kad prekyba sustojo Kalėdinės pirkimo karštinės metu, kai pajamos tradiciškai būna didžiausios.