iš Kauno oro uosto į Maskvos Domodedovo oro uostą reguliarius reisus vykdo rusų oro linijos „IrAero“. Skrydžiai iš Kauno į Maskvą vyks pirmadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais. Lėktuvų bilietai parduodami reisams 6 val. 20 min., o atgal į Kauną išvyks trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais 23 val. 05 min. Po Naujųjų metų, jei keleivių srautai bus pakankami, skrydžiai taps kasdieniniais.
Šių reisų privalumas tas, kad „IrAero“ skrydžių geografijoje dauguma didžiųjų Rusijos miestų. Pavyzdžiui, jungiamaisiais skrydžiais galima pasiekti Omską, Irkutską, Magadaną, Chabarovską, Sachaliną. Iki šiol iki legendinio šiaurėje esančio Magadano, kuris lietuviams asocijuojasi su tremtimi, tačiau iš tiesų tai vienas svarbiausių pramonės ir ekonomikos centrų šalies šiaurėje, nusigauti buvo sudėtinga. Iš kitos pusės, skrydžiai iš Kauno tai pirmasis šios kompanijos tarptautinis maršrutas. Keleivių paslaugoms 50 vietų Kanadoje pagamintas Canadair CRJ-200.
Iki šiol Kauno oro uoste liūto dalį užėmė „Ryanair“. Airių pigių skrydžių bendrovė į Rusiją neskraido ir artimiausiu metu šios šalies jos plėtros planuose nebuvo. Iš Laikinosios sostinės galima įsigyti lėktuvų bilietus į 19 Europos miestų.
„IrAero“ nėra tipiška pigių skrydžių bendrovė, nors, siekdama atlaikyti tokių gigantų kaip „Aeroflot“ konkurenciją, lėktuvų bilietus stengiasi parduoti šiek tiek pigiau nei didžiosios Rusijos oro linijos.
Į Maskvos Domodedovo oro uostą iš Vilniaus šiuo metu skraidina Rusijos aviakompanija „Transaero Airlines”, į Maskvos Vnukovo oro uostą – Rusijos bendrovė „UTair Aviation”. Vasaros sezonu tiesiogiai iš Palangos į Maskvą skraidino ir Rusijos bendrovė „RusLine”, o Palangoje dirbo ir „UTair”.
„IrAero“ įkurta 1999 m. Užsiima keleivių (nuo 2006 m.) ir krovinių pervežimais. Bendrovės stipriausios pozicijos Sibire ir Rusijos Tolimuosiuose Rytuose.
Vidaus skrydžiams naudoja gan senus „AN 24” lėktuvus, todėl įvairus incidentai nėra reti. Tik šį mėnesį pasirašyta sutartis įsigyti dešimt modernesnių 180 vietų MC-21, pagamintų Irkutske. Šiame mieste ir bazinis oro linijų uostas. Modernių Canadair CRJ-200, kuriais bus skraidoma iš Kauno, Rusijos skrydžių bendrovė turi 4.
Oficialus „IrAero“ tinklalapis http://www.iraero.ru/