Tradicinėje „Boeing“ rinkos apžvalgoje (Current Market Outlook) teigiama, kad per ateinančius 20 m. viso pasaulio oro linijoms reikės 33 500 naujų lėktuvų, už kuriuos skrydžių bendrovės sumokės 4 trilijonus JAV dolerių.
Daugiausia, 11 000 lėktuvų, per du dešimtmečius nupirks Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono valstybės. 7 550 įsikurs Europos oro uostuose, tiek pat Jungtinėse Amerikos Valstijose. Buvusios Sovietų sąjungos valstybės pirks iki 1 000 lėktuvų.
„Boeing“ ataskaitoje teigiama, kad pasikeis ir pati rinkos struktūra. Jei šiandien 62 procentai parduodamų lainerių siauro fiuzeliažo, ateityje tokių lėktuvų bus pagaminama 70 procentų. Plataus fiuzeliažo lėktuvų dalis sumažės nuo 15 iki 5 procentų, o milžiniškų orlaivių, kurių šiandien parduodama 4 procentai, po dviejų dešimtmečių liks tik 3 procentai.
Įdomu tai, kad „Boeing“ šiuo metu kaip tik keičia savo strategiją ir tikina, kad jų arkliukas ateityje bus vidutinio dydžio lėktuvai. Jų konkurentai Europoje „Airbus“ atvirkščiai – visas viltis sudėjo į didžiausią pasaulio orlaivį „Airbus“ ir pagal savo tyrimus teigia, kad būtent jie užims didžiąją rinkos dalį.
„Airbus“ skaičiavimais, per ateinančius 20 m. bus parduota 26 000 lėktuvų, už kuriuos skrydžių bendrovės sumokės 3,2 trilijonus JAV dolerių.
Gaila, tačiau kaip per kelis dešimtmečius keisis lėktuvų bilietų kainos niekas nesiima prognozuoti.