Suomijos oro linijos „Finnair“ Helsinkio oro uoste įdarbino 12 kruopščiai atrinktų žmonių, kurių pareiga padėti keleiviams. Skrydžių bendrovė nusprendė, kad taip jos paslaugomis naudotis bus patogiau ir žmonės patirs mažiau streso.
Helsinkis svarbus mazgas iš Europos skrendant į Aziją ir Ameriką, todėl ne vienam nepatyrusiam keleiviui, galbūt pirmą kartą gyvenime įsigyjusiam lėktuvų bilietus tolimai kelionei, būna sudėtinga susiorientuoti, kaip elgtis jungiamojo skrydžio metu.
„Angelų“ užduotis padėti keleiviams savarankiškai užsiregistruoti skrydžiui, pridėti ranką prie sunkaus bagažo transportavimo, nukreipti prie tinkamų skrydžio vartų ir atsakyti ir daugybę, galbūti ir keistų klausimų.
Kaip praneša „Finnair“ spaudos tarnyba, šiam darbui atrinkti žmonės, kurie sugeba prisitaikyti prie kiekvieno keleivio ir moka greitai rasti išeitį net sudėtingiausiose situacijose.
Visi naujieji tarnautojai kalba suomiškai, angliškai ir švediškai. Kai kurie gali bendrauti vokiškai, prancūziškai, ispaniškai, angliškai, kiniškai ir rusiškai. Maža to, vienas iš reikalvimų kandidatuojant į šias pareigas buvo sportiškumas. Nenuostabu, nes visą dieną tampyti suvenyrų prikimštus lagaminus nėra lengva.
Tekstai apie Suomiją, kurie jums gali būti naudingi: