Rusijos valdininkai nusprendė vietines avialinijas aprūpinti dvisparniu biplanu „AN 2”, liaudyje plačiau žinomu „kukurūzninko“ vardu. Šių lėktuvų gamyba nutraukta prieš dvidešimt metų. Vyresnės kartos žmonės dar atsimena, kaip šiais patikimais, tačiau gana primityviais lėktuvais buvo tręšiami laukai.
Pati „kukurūzninko“ pravardė orlaiviui prilipo dėl to, kad šio modelio lėktuvai buvo plačiai naudojami žemės ūkyje – virš milžiniškų laukų Ukrainoje ir netgi Lietuvoje barstytos trąšos ir chemikalai. Apie biplanų grįžimo planus rašo dienraštis „RBK daily“.
Į šiuos lėktuvus, tiksliau jų kelevinius varinatus, pradėta žvalgytis dėl paprastos technikos konstrukcijos. Vietinės Rusijos oro linijos neturi lėšų, kad galėtų pirkti naujus importinius lėktuvus, o „AN 2” galima modernizuoti ir remontuoti bet kurioje specializuotoje įmonėje. Skaičiuojama, kad šalyje dar išlikę apie 1400 šių orlaivių, tačiau dauguma jų neskraido, o tiesiog stovi oro uostų patvoriuose, nes naudoja per daug degalų, kad jais apsimokėtų vežioti keleivius. Siūloma „AN 2” dar sovietų laikais pagamintus variklius keisti amerikietiškais „Honeywell“. Viso orlaivio restauracija kainuotų tik 800 000 JAV dolerių. Aviacijos mastais tai pigu.
Sumontavus naujus motorus lėktuvo skrydžio atstumas pailgėtų iki 1000 km, o degalų sunaudojimas, lyginant su senais varikliais, sumažėtų 15-20 proc. Skrydžio valanda kainuotų tik apie 800 Lt. Iš Maskvos ar Sankt Peterburgo su tokiu antikvariatu į Londoną, Briuselį ar Dubliną nenuskrisi, tačiau keliauti tarp vietinių miestų šalies viduje galima.
„AN 2” didžiausias pasaulyje vienu varikliu varomas biplanas. Pradėtas gaminti 1947 m. Vėliau juos gamino ir Lenkija. Šiandien šio orlaivio modifikacijos dar rieda nuo konvejerių Kinijos fabrikuose.
Iš didžiųjų Rusijos oro linijų 43 „AN 2” savo parke turi tik „Utair“, tačiau jų praktiškai neeksploatuoja.