1909 m. lapkričio 16 d. įsteigtos pirmosios pasaulyje komercinės avialinijos „Deutsche Luftschiffahrts Aktien Gesellschaft“ (DELAG). Tiesa, jos keleivius gabeno ne lėktuvais, bet dirižabliais.
Iki pirmosios aviabendrovės, kuri pardavinės bilietus skrydžiams lėktuvais, buvo likę dar keliolika metų. Daugiau kaip prieš šimtą metų lėktuvai galėjo gabenti ne daugiau, kaip du keleivius, dirižabliai 10. Todėl DELAG pasirinko lengvesnius už orą skraidymo aparatus – Luftschiffbau Zeppelin GmbH pagamintus dirižablius LZ4 ir LZ5. Tai buvo logiškas žingsnis, nes šie aparatai galėjo skristi 1 000 kilometrų, lėktuvai tik keliasdešimt kilometrų.
DELAG veiklos pradžia nebuvo sėkmingga. Jau pirmaisiais veiklos metais sudužo trys skraidantys „cepelinai“. Nepaisant pavojų, užteko ir keleivių, pirkusių brangius bilietus. 2-3 valandų skrydis kainavo 100 markių. Didžiulis pinigus tais laikais.
Pirmojo pasaulinio karo metais keleivinius skrydžius teko nutraukti, tačiau kompanija aptarnavo karinius dirižablius ir jiems nuomavo angarus. Pasibaigus karui atnaujinti ir keleiviniai reisai. 1919 m., pasirašius Versalio taikos sutartį, sąjungininkai Vokietijai uždraudė gaminti ir eksploatuoti dideliu dirižablius. Kompaniją teko uždaryti.