Kaip rašo „Time Business“, viena keleivė, skridusi iš Alikantės (Ispanija) į Angliją, pasiskundė, kad „Ryanair“ ima per didelius mokesčius už registraciją oro uoste. Šis mokestis, jei keleivis pats neatsispausdina elektroninio lėktuvo bilieto, 60 eurų.
Maiklas O‘Liri, airių pigių skrydžių bendrovės vadovas, moterį viešai pavadino „buka“, o kitus savo avialinijų keleivius apibūdino kaip „idiotus“. Moters pretenzijos buvo suprantamos. Tam, kad įsėstų į lėktuvą ir patektų į Didžiąją Britaniją, jai teko pakloti 300 eurų, nes skrido kartu su šeima – iš viso penki žmonės.
Registracijos mokestis nėra naujiena, apie kurią žmonės sužino tik atvykę į oro uostą. Jis galioja jau keletą metų ir lietuviai bei kiti europiečiai pasistengia jau namuose išspausdinti lėktuvų bilietus, nes mokėti dešimtis eurų vien dėl to, kad oro linijų darbuotojas paspaustų mygtuką ir išspausdintų vieną popieriaus lapelį, nėra prasmės.
Moteris pasijuto apgauta ir savo nuomonę apie „Ryanair“ išdėstė „Facebook“ paskyroje. Žinutė žaibiškai surinko pusę milijono „like“. Oro linijos negalėjo nereaguoti ir pats O‘Liri teikėsi jai atsakyti.
Kaip rašo spauda, jo žodžiai buvo, švelniai tariant, griežti:
„Manome, kad ponia privalėjo sumokėti 60 eurų už registraciją, nes ji paprasčiausiai buka. Kaip visi žinome, Alikantėje nėra interneto kavinių ir viešbučių, kuriuose galima išspausdinti elektroninį bilietą. Ji kreipėsi į mus reikalaudami kompensacijos kaip geros valios žesto, tačiau mes jai tvirtai atsakėme – dėkui ponia, tačiau tai buvo jūsų xxxxxxx“