„Norwegian Air Shuttle ASA“ (NAS) – Norvegijos pigių skrydžių bendrovė, įkurta 1993 m. ir veiklą pradėjusi nuo vieno propelerinio „Fokker 50“. Pagrindinis bazinis oro uostas Oslo Airport Gardermoen.
Norvegai sėkmingai dirbo nuo1993 iki 2008 m. Iki 2002 m. jie sugebėjo išsilaikyti rinkoje nė vienerius metus nepatyrę nuostolių ir tapo vienomis didžiausių oro linijų Šiaurės Europoje. 2007 m. jie įsigijo Suomijos pigių skrydžių bendrovę „FlyNordic“. Skandinavų stiprybė greita reakcija. Pavyzdžiui 2008 m., prabėgus kelioms dienoms po „Sterling Airlines“ bankroto, jie jau skraidė į Kopenhagą, ten kūrė naują bazinį oro uostą ir perėmė žlugusių Danijos oro linijų rinką.
Lėktuvai
NAS keleivius veža „Boeing 737-300“, „Boeing 737-800“ ir „McDonnell Douglas MD-80“.
NAS rankinis bagažas
Suaugusiems ir dviejų metų bei vyresniems vaikams
Keleiviui 1 bagažo vieta. Svoris iki 10 kg imtinai. Lagamino ar kuprinės išmatavimai 55x40x23cm.
Jei kartu keliauja jaunesnis nei dviejų metų mažylis, kuriam nėra pirktas atskiras bilietas, į saloną draudžiama įnešti papildomą rankinio bagažo vienetą. Išimtis tik vaikiškam maistui. Leidžiamas toks kiekis, kurio turi užtekti skrydžiui.
Jei vaikui perkamas atskiras bilietas ir tuo pačiu suteikiama vieta, galima jo vardu įsinešti ne tik kuprinę, bet papildomai vaikišką vežimėlį ar vaikišką automobilinę sėdynę.
NAS registruotas bagažas
Suaugusiems ir vaikams virš dviejų metų, Norvegijos avialinijos leidžia gabenti 2 bagažo vienetus, kurių kiekvienas sveria iki 20 kilorgramų.
Vaikams iki dviejų metų registruoto bagažo svoris didesnis penkiais kilogramais. Be to, papildomai galima pasiimti vežimėlį ar vaikišką automobilinę sėdynę.
Skrydžių kryptys
Austrija (Zalcburgas, Viena)
Bulgarija (Burgas, Varna)
Bosnija ir Hercogovina (Sarajevas)
Didžioji Britanija (Edinburgas, Londonas)
Vengrija (Budapeštas)
Vokietija (Berlynas, Diuseldorfas, Hamburgas, Miunchenas)
Graikija (Atėnai, Kerkira, Hanja, Heraklionas, Kosas, Rodas, Santorini)
Danija (Kopenhaga)
Airija (Dublinas)
Ispanija (Alikantė, Mursija, Barselona, Gran Kanarija, Ibica, Tenerifė, Valencija, Malaga, Lansarotė)
Italija (Piza, Roma, Olbija, Venecija)
Kipras (Larnaka)
Latvija (Ryga)
Lietuva (Palanga, Vilnius)
Marokas (Marakešas)
Nyderlandai (Amsterdamas)
Norvegija (Alesundas, Alta, Bardufas, Bergenas, Bodo, Kirkenesas, Narvikas, Stavangeris, Tromse, Trondheimas)
Jungtiniai Arabų Emyratai (Dubajus)
Lenkija (Gdanskas, Ščecinas, Krokuva, Varšuva, Vroclavas)
Portugalija (Fara)
Rusija (Sankt Peterburgas)
Serbija (Belgradas, Priština)
Turkija (Antalija, Stambulas)
Prancūzija (Bordo, Nica, Paryžius)
Kroatija (Dubrovnikas, Pula, Rijeka, Splitas)
Čekija (Praha)
Šveicarija (Ženeva)
Švedija (Kiruna, Lulea, Stokholmas, Umea)
Estija (Talinas)
„Norwegian Air Shuttle ASA” aptarnavimas skrydžio metu„
Boeing 737-800“ lėktuvuose, jei reisas ilgesnis kaip 3,5 valandos, demonstruoja kinofilmai.
Jei reisas trunka valandą ar ilgiau, kelionės metu galima įsigyti arbatą, kavą, gaiviuosius gėrimus ir užkandžius.
Verslo modelis
NAS, kaip ir konkurentai iš „Ryanair“ ir „Wizz Air“, sugeba pasiūlyti pigius bilietus, nes kiek galėjo sumažino savo sąnaudas. Jų lėktuvai įrengti pagal ekonominės klasės reikalavimus. Skrydžio metu keleiviams nesiūlomas nemokamas maitinimas, laikraščiai, vanduo ir gėrimai. Už visus mažus kelionės malonumus tenka mokėti.
Tačiau, skirtinai nuo kai kurių kitų pigių skrydžių bendrovių, NAS mokesčių ir papildomų rinkliavų sistema aiški ir suprantama.
Pati NAS valdoma skandinaviškai tiksliai. Lėktuvai oro uostuose stovi tik 25 minutes. Per tą laiką stiuartai spėja išvalyti saloną, pripildyti degalų ir orlaivį parengti skrydžiui. Kai kurie lėktuvai tarp miestų per parą sugeba suskraidyti iki 8 kartų.
Pagrindiniai oro linijų keleiviai – verslininkai ir tarnautojai, skrendantys į tarnybines komandiruotes. Todėl „Norwegian“ skraido tik į pagrindinius oro uostus, turi puikią bagažo perkrovimo jungiamuosiuose skrydžiuose sistemą ir bilietus parduoda visais įmanomais kanalais.
Tinklalapis www.norwegian.no
6 Responses to “Norwegian Air Shuttle ASA – biudžetinės Norvegijos oro linijos”
Labai noreciau suzinot, kiek kainuoja bagazo kilogramo virssvoris Palangoje ir Osle? skrendu butent su Norwegian
Bagažas tiek patk kainuoja Palangoje ir Osle. Su savimi į saloną galima imti 10 kg. Registruotas bagažas 2 vnt. iki 20 kg.
Jei jūsų bagažas nestandartinis, kiek kainuos jo pervežimas galite pažiūrėti šioje lentelėje. Kaina už kiekvieną skrydžio segmentą. Mokėti galima tiek internetu, tiek oro uoste.
http://www.norwegian.com/en/customer-services/travel-information/optional-services-and-charges/
SKUBUS Klausimas. Kokios taisykles skrendant nesciosioms? kokius dokumentus privaloma tureti? (nestumas 34 sav.)
Jokiu papildomų dokumentų nereikia. Nebent vartojate specifinius vaistus. Tada patartina pasiimti recepta. Nebūtinai isverstą. Net keliaujant su vaikais iki dvejų metų jiems nereikia papildomo bilieto. Tiesa, vieta mažyliams taip pat nesuteikiama.
Labas vakaras, skrisiu is Palangos i Gardermoen. Sakykit ar registruotame bagaze galesiu veztis cigareciu ir alkocholio? Dar domina ar registruotame ar rankiniame bagaze galeciau veztis rukytas vistienos kulseles vakuume, silkes file vakuume? Ji taip tai kuriame bagaze galeciau?
Dekui.
Alkoholį galite vežti tik registruotame bagaže. Su pilnu buteliu Jūsų paprasčiausiai neįleis į lėktuvą. Išimtis oro uosto parduotuvėse pirkti gėrimai, kuriuos galima paprašyti specialiai įpakuoti.
Cigaretes galite vežti ir rankiniame bagaže.
Norvegijoje griežta apsauga, kad iš kitų valstybių nebūtų įvežami maisto ir mėsos produktai. Juos įvežti praktiškai draudžiama. Taip saugoma rinka, nes šalies viduje dauguma maisto produktų brangesni nei Europos Sąjungos valstybėse. Jei visgi vešite maisto produktus, rekomenduojame juos dėti į registruotą bagažą, kuris, visgi, tikrinamas ne taip kruopščiai, kaip rankinis.