Paskutinėmis žiniomis, kreditoriai kreipėsi į teismą prašydami šioms avialinijoms iškelti bankroto bylą. Skrydžiai nevykdomi.
„AeroSvit“ įkurtos 1994 m. Baziniai oro uostai Maskvoje (Šeremetjevo, Vnukovo) ir Kijeve (Borispolis).
Tarptautinis IATA kodas VV; ICAO kodas AEW.
„AeroSvit“ nadojami lėktuvai
Šių oro linijų orlaivių parkas tai vidutiniams nuotoliams skirti „Boeing 737-200“, „Boeing 737-300“, „Boeing 737-400“, „Boeing 737-500“ ir tolimiems transatlantiniams skrydžiams naudojami „Boeing 767-300ER“.
Rankinis „AeroSvit“ bagažas ir jo normos
5 kg ekonominė ir verslo klasė skrydžiams, kurių trukmė iki 4 valandų.
10 kg verslo klasėje kai kelionės trukmė ilgesnė kaip 4 valandos/
Rankinės ar kuprinės išmatavimai negali viršyti 55х40х20 cm.
Registruoto bagžo gabenimo taisyklės
„AeorSvit“ naudoja dvi registruoto bagažo gabenimo sistemas. Tai bagažo norma pagal svorį (weight concept) ir norma pagal vietų kiekį (piece concept).
Bagažo norma pagal svorį galioja suaugusiems ir vyresniems kaip dviejų metų vaikams.
30 kg verslo klasė
20 kg ekonominė klasė
25 kg ekonominė klasė skrydžiuose Ukraina – Izraelis.
55 kg keleiviams, kurie emigruoja į Izraelį.
40 kg jūreiviams
Skrydžiuose Ukraina – Kinija galioja atskiros bagažo normos
40 kg verslo klasė
30 kg ekonominė klasė
Vaikams iki dviejų metų, kuriems neperkamas atskiras lėktuvo bilietas 10 kg ekonominė ir verslo klasės.
Bagažo normos pagal vietas galioja transatlantiniams reisams į Jungtines Amerikos Valstijas ir Kanadą
Suaugusiems ir vaikams virš dviejų metų:
Verslo klasė: 2 vietos kiekvienai keleivio vietai. Bendra lagamino kraštinių suma ne didesnė, kaip 158 cm.
Ekonominė klasė: 2 vietos, tačiau abiejų lagaminų kraštinių suma ne didesnė, kaip 273 cm. Kiekvieno atskiro lagamino kraštinių suma negali būti didesnė, kaip 158 cm
Vaikams iki dviejų metų, kuriems nepirkti „AeroSvit“ bilietai. atskiros vietos registruotam bagažui nesuteikiamos.
Tarptautiniai Ukrainos oro linijų maršrutai:
Azerbaidžanas
Bulgarija
Didžijoji Britanija
Egiptas
Estija
Graikija
Vengrija
Vokietija
Indija
Italija
Izraelis
Kanada
Kazachstanas
Kipras
Kinija
Latvija
Lenkija
Lietuva
Moldova
Jungtiniai Arabų Emyratai
Rusija
Serbija
Jungtinės Amerikos Valstijos
Tailandas
Turkmėnistanas
Turkija
Ukraina
Čekija
Švedija
Nors „AeroSvit“ aptarnauja pakankamai patogias skrydžių kryptis, tačiau patikimumu šios oro linjos negarsėja. Pavyzdžiui, tiesioginio skrydžio Vilnius – Kijevas keleiviai kartais atsiduria Stokholme, nes avialinijų vadovai nusprendžia nesiųsti papildomo lėktuvo paimti sugedusio orlaivio keleivių, o į miestą nukreipia kitą lėktuvą su keleiviais. Nieko nedomina, kad vietoj valandos kelionės žmonės užtrunka keturias valandas ir daugelis nespėja į suplanuotus reisus jei reisai jungiamieji.
5 Responses to “AeroSvit – didžiausios Ukrainos avialinijos”
Sveiki, turiu kelis klausimus. Pirmiausia, kodėl taip griežtai apibrėžta, koks gali būti didžiausias bagažo dydis? Jei bus įsinešta kas nors, skaičių viršijantis kokiu vienu centimetru? Dar būtų įdomu sužinoti, ar esate naudojęsi šios firmos paslaugomis. Kažkaip straipsnio galas nelabai kaip nuteikė, tad norėčiau, kad kas nors atsakytų. Ačiū.
Skrendant į Rytus, į rankinio bagažo dydį ir svorį registratoriai žiūri pro pirštus. Kartais, pavyzdžiui „Utair”, kur leidžiamas nemokamas svoris tik keli kilogramai, pavyksta praslysti vos ne su dešimt kilogramų sveriančia kuprine. Tiesa, garantijų, kad niekas neprisikabins nėra. Jei į svorį ir dydį žiūrima pro pirštus, tai rankinės turinio patikra tikrai nejuokinga.
Kalbant apie AeroSvit, tai jų paslaugomis naudotis teko. Įspūdis nekoks. Kompanija sunkiai prognozuojama ir kartais leidžia sau be įspėjimo paskraidinti per kelis oro uostus. Dėl to, kad vėluoju į susitikimą ar tavo lėktuvas Kijeve bus seniai išskridęs ten niekam galvos neskauda.
Panašu ukrainiečių avialinijoms artėja sunkios dienos. Jų skrydžius aptarnauti jau atsisakė Maskvos Šeremetjevo ir Vnukovo oro uostai, o skrydžiai į Rusiją viena pelningiausių ir populiariausių krypčių. Laimei, į Rusijos sostinę yra tiesioginis reisas iš Vilniaus.
Nuo gruodžio 15 d. Šeremetjevo oro uostas atnaujino „Aerosvit” skrydžiu Maskva – Kijevas. Oro linijos sugebėjo susimokėti beveik visas skolas. Gyvenimas parodys, ar jiems pavyks sutvarkyti savo finansus.
Ukrainiečių bėdos nesibaigė. Joms jau paskelbtas bankrotas, lėktuvus perima kitos įmonės. Laimei, žadama, kad žmonės, kurie pirko bilietus skrydžiams, nenukentės. Pinigai arba bus grąžinti, arba jų kelionė įvyks su „Aeorosvit” lėktuvus perėmusių avialinijų orlaiviais.