Šiaurės Amerikos gyventojai tapo sunkiausiais oro linijų klientais – tai paaiškėjo APEX organizacijos atliktame tyrime. Be to, paaiškėjo, kad būtent gana didelį antsvorį turintys žmonės skrydžių bendrovėms ir lėktuvo ekipažui pareiškia daugiausia pretenzijų.
„Business Traveller“ patikslina, kad kas ketvirtas amerikietis sveria daugiau, kaip 91 kilogramą. Įdomu tai, kad patys lengviausi, tiesiogine šio žodžio prasme, Azijos gyventojai. 71 procentas azijiečių sveria mažiau kaip 68 kilogramus.
Tyrimas parodė ir kitą įdomų faktą. 70 procentų keleivių, kai vertina ar skrydžio metu jiems buvo patogu, komforto sąvoka sieja su tai, kaip jiems buvo patogus ir jauku sėdėti lėktuvo salone. Būtent šis parametras žmonėms kur kas svarbesnis už siūlomas pramogas ir netgi maitinimą ir kokius patiekalus galima užsisakyti.
Oro linijų klientui daugiausia pretenzijų reiškia dėl mažo atstumo tarp sėdynių ir nepatogiais pačiais krėslais. Tai daugumos pigių skrydžių oro linijų bėda. Kuo mažesnis atstumas tarp kėdžių, tuo daugiau jų galima pastatyti lėktuvo salone ir tuo pačiu parduoti daugiau lėktuvų bilietų. Įdomu tai, kad žmonės nenori viską gauti nemokamai. Net 60 procentų pasiryžę primokėti už erdvesnes vietas. Tokios oro linijos, kaip „Ryanair“ ar „Wizz air“ tai sėkmingai išnaudoja. Už papildomą mokestį galima sėdėti ne bendrose eilėse, o prie avarinio išėjimo, kur vietos kojoms užtenka net krepšininkams.
Įdomus faktas ir tas, kad verslo klasės klientai, kurie skrenda šiek tiek geresnėmis sąlygomis nei visi kiti, kur kas dažniau bendrauja su nepažįstamais bendrakeleiviais, nei ekonomine klase keliaujantys žmonės.